Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, Ne Darien Uchiha-nak hívjatok, csak valamiért nem tudtam rendesen regisztrálni a blog.hu-ra, ezért kénytelen voltam a régi Failbook-mal (Igen, a Facebook-ra gondolok) beléni :( Szóval, a rendes nevem GCrashT, és Crash-nek szólítsatok majd meg, köszönöm! :)

Köszönöm nekik!

 Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

Anime - 11eyes (Rövid vélemény)

2012.12.21. 21:11 Darien Uchiha

Sziasztok!

A kritika előtt egy kérdés tőletek
: Az ezutáni kritika után következő alanyomat nehéz lenne úgy átadni, hogy leírom, szerintetek megpróbáljak belőle videót csinálni? Max, ha nem jön össze, akkor marad az írásos kritika. Véleményeket kérek! xD

Szóval, vissza az alanyhoz!

Elhatároztam, hogy ebből írok egy kritikát, de... egyszerűen nem jutottam sehogy sem a végére (pedig egyszer már megnéztem o_O), ezért maradok ennél a rövid véleményem megoldásnál, amiben pár sorban leírom az animét + megpróbálom értékelni. Szóval, akkor jöjjön a 11Eyes.
[A bejegyzés néhány utólagos javításon esett át, mert egy kicsit fáradtan írtam a kritikát xD]

11eyes.jpg

Erről az animéről vegyes érzelmeim vannak, de természetesen kedjük a legeléről.
Az anime főszereplője egy Kakeru Satsuki nevű srác, aki árvaházban nőtt fel gyerekkori barátjával Minase Yuka-val, egészen addig míg Yuka-t örökbe nem fogadták. Kakaru a jobb szeme miatt mindig is csendes volt, ugyanis a jobb szeme a ballal ellentétben sárga színű volt, míg a bal olyan sötétkékes. Szóval, mind a ketten szerelmesek lettek egymásba (az anime vége felé ez miatt kaptam majdnem agyfaszt...), de persze egyikük sem vallaja be egymásnak. Amikor egyik nap sétálnak, hirtelen belekerülnek a "Vörös éjszakába". Már majdnem a végükön vannak, de megmenti őket egy velük egyidős lány, kinek neve Kusakabe Misuzu. Kiderül, hogy a Vörös Éjszakába csak a "Töredékek" kerülnek át, kiknek meg kell menteniük egy lányt, aki kristályba van bezárva, őt a "Sötét Lovagok" védik, kiknek az a célja, hogy kicsinálják a tördelékeket. Ennyi. A Lány a kristályban egy boszorkány, a neve Liselotte, ha jól emlékszem, aki kb a 14. században szerelmes volt egy férfiba, akinek ugyanolyan szeme volt, mint Kakeru-nak, és elege volt a világból, el akarta pusztítani, a boszorkány teljesíteni akarta ezt a kivánságát (igen, végig a Sötét Lovagok voltak a jófiúk, de még a végső perceikben is a töredékeket akarták kinyírni -.-") miután kiszabadul, meg akarta szerezni a töredékeket, de nem sikerült, megölték, mindenki boldog, kivéve, akik meghaltak, és csókolom! A többi szereplőt le sem írom, mert tök unalmasak, és úgyis meghaltak, kivéve 2 szereplőt, de azok is csak poénforrás szerepét töltötték be.

-> Pozitívumok
Néhány jó harc.
Ja, és még, hogy az elején magyar narrálás volt.

-> Negtívumok
Nem Ecchi-Hárem, csak simán Ecchi (perverz otakuk előnyben -.-") így nem lehet rajta röhögni :(
Az egész rohadtul unalmas, semmi sem történik, csak átpofázzák a fél rész és öt percnyi harc.
Minase Yuka - A vége felé annyira elviselhetetlen lett, hogy az már hitetetlen. Hisztizik Kakeru miatt, megpróbálja kinyírni Misuzu-t, mert néhány félreértelmezhető helyeztetbe került Kakeru-val. Például, egyszer Kakeru életveszélyes helyzetbe került harc után, és, hogy Misuzu megmense az eletét, valamilyen szertartást kell csinálniuk, úgy, hogy mindketten mesztelenek voltak... Yuka persze egyből félreértette, hogy... khm... inkább hagyjuk. Még még úgy válhatott Kakeru erőssé, hogy iszik a Kusakabe vérből. Tehát... Misuzu lehúzta a fél kimonóját (igen, aki szereti a rajzolt melltartókat is bámulni, az most megteheti...), és vágott egy sebet a karján, és Kakerunak onnan kellet innia... persze Yuka ezt is meglátta. Meg még olyan volt, hogy amikor eljött a világvége, miután Liselotte kiszabadult, hogy úgy vállhattak erőssé mind a ketten Misuzuval, ha kefélnek egy jót... Igen, ezt komolyan mondom... Ha ezt Yuka meglátta volna, öngyilkos lett volna szerintem (de sajnos nem látta, így ez nem történt meg :( ). Szóval, Yuka olyan, hogy Kakeru-t minden áron meg akarja menteni (óriási hisztik közepette), a többieket meg le sem szarja, (rohadt jó csapattárs -.-")és ő miatta szabadult ki Liselotte. (Tipikus szőker*banc, csak rózsaszín hajjal, komolyan, rosszabb mint Sakura a Naruto-ból). Szóval, annyira irritáló karakter, hogy leszivesebben felhurcoltam volt a Monteverest-re, és onnan ledobtam volna.
4/10 Ennyi, többet nem vagyok hajlandó foglalkozni ezzel a szarral -.-"

Ennyi lettem volna sziasztok!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darienu.blog.hu/api/trackback/id/tr134976750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2012.12.27. 19:29:44

Kezdésnek nem rossz. Mondjuk a pozitívumokhoz lehetne még írni a zenéket mert azok szerintem nagyon szépek lettek főképp az opening zene. Igazából erre még a 4-es is sok , nálam 3/10 ez a trágyahalom pedig akár jó is lehetett volna mert volt benne potenciál csakhát ugye elbaszták.

Addig nem tudod milyen érzés videót csinálni ha még nem próbáltad. Én az első videó készítését nagyon élveztem pedig nem 10 perc egy videót összehozni,nekem minimum 2 óra. Már most van 2-3 olyan sorozat amit videóban fogok megcsinálni még a dadogásom ellenére is. Ha elkezdesz videózni akkor egy jótanács:

Először a narrációt vedd fel vagyis a szöveges részt és csak azután vágd meg hozzá a videót úgy sokkal könnyebb. Plusz nem árt ha 1-2 poénos videó meg szöveg is van benne.

Remélem tudtam segíteni.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.27. 21:55:17

@xx18Rolandxx: Nos, köszönöm a véleményt és a tanácsot is. A karácsony miatt sajnos nem tudtam nekikezdeni az animének, amit kiszúrtam magamnak (véleményem szerint ugyanazon a véleményen vagyunk az animéről, elég csak olvasni a kommentjeidet... xD). De mivel karácsonyra összespróroltam pénzt kaptam új gépet (felét én, a másik felét pedig az apám fizette), ezért könyebb lesz videót szerkeszteni. A zenét kihagytam, ugyanúgy a rajzolást is, mert mondtam, hogy ez egy rövid vélemény lesz, amiben magára a hangulatra tértem ki. :)

xx18Rolandxx 2012.12.27. 22:10:45

@Darien Uchiha: Melyik animét akarod videóban bemutatni?

Nálam most ez a lista van a videókról:

-Dantalian No Shoka (kész van)
-Ninja Scroll (nem a film )
-Tokió-i Keresztapák
-Another
-Ichiban Ushiro No Daimaou

Ezek biztos lesznek videóban.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.27. 23:54:00

@xx18Rolandxx: Az anime? Az anime egy abszolút gyökérség xD A jelenleg látott epizódokból, amit eddig láttam, csak egyetlen egy dolog tetsztt. :) Majd meglátjátok, melyik az :) (még futó anime, nagyon rövid, de a mangát nézve ugyanilyen fos lesz továbbra is -.-" xD)
Az Anotherről hallottam, de még nem néztem meg, arról várom a kritikád + hogy feltöltsd a Dantalian No Shoka bemutatódat :D

!alexz · http://senshinext.blog.hu 2012.12.28. 10:55:43

Üdv!

Igazából én nagyon szeretem olvasni az írásaidat, mert úgy írsz, hogy az valamiért magával ragad. Szóval nem tudom, a te döntésed, hogy csinálsz -e videót, vagy sem.

xx18Rolandxx 2012.12.28. 17:28:08

@Darien Uchiha: Az Another-ről már írtam egy kritikát de azt videóban is látni kell.

animemangapalota.blog.hu/2012/05/02/kritika_by_xx18rolandxx_another

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.28. 17:30:26

@xx18Rolandxx: Köszönöm, épp most Cs:Go-t játszottam, szóval lazításként megnézem :)
süti beállítások módosítása