Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, Ne Darien Uchiha-nak hívjatok, csak valamiért nem tudtam rendesen regisztrálni a blog.hu-ra, ezért kénytelen voltam a régi Failbook-mal (Igen, a Facebook-ra gondolok) beléni :( Szóval, a rendes nevem GCrashT, és Crash-nek szólítsatok majd meg, köszönöm! :)

Köszönöm nekik!

 Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

Régi, de muszály róla írnom... Naruto TOP 12 karakterek!

2012.12.18. 22:46 Darien Uchiha

Sziasztok!
Nos, most a 2011-es szavazást szeretném értékelni. Tudom, régi, de egyszerűen nem bírom ki, hogy ne írjam le a véleményemet, sajnálom.

Figyelem! Ezt a bejegyzést Naruto fanként írom, szóval megtudhatjátok, hogy egy Naruto fan (NEM NARUTARD!) hogy látja jelenleg a mangát... :)

Tehát, akkor kezdjünk neki!
[Kattints a képre a nagyobb méretért!]Naruto_531_03.jpg

Előre leszögezem, hogy a karaktereket a mostani fejezetek (ma van 2012 12.18) alapján értékelem!

Nos, mielőtt belekezdenénk, egy valamire válaszoljatok... MIÉRT TOP 12? Ha a végén kiderülne, hogy a szavazást
illetően Mangekyo022-nak volt igaza, hogy "Sakura miatt bővítették ki 12-re", akkor én komolyan mondom, én... nem tudom már, mit fogok csinálni! Na, inkább vegyük át a helyezéseket, mielőtt átpanaszkodom itt az egész bejegyzést:

12, Haruno Sakura és Sai [2188 szavazat mind a kettőnek] - Nos, ha Sakurat eltüntetnék onnan, semmi bajom nem lenne, mert valljuk be, a mostani Sakura az egyik legrosszabb karakter az egész Narutoban... Csak bőg Sasuke után, hogy "Jaj, megölöm, csak ne történjen vele semmi rossz!", aztán meg mégsem. És még azt mondják, a lányok kegyetlenebbek, mint a férfiak... Szánalmas, ha kegyetlenebbek lennének, akkor Sasuke már nem lenne életben... Ja, persze, Sakura is kegyetlen, megöli a hozzá közelállokat a szörnyű viselkedésével + amikor ideges, másokon vezeti le a dühét, úgy, hogy félholtra veri őket! Szánalmas! Sai meg szerintem megérdemli a 12. helyet, lehet rajta nevetni, nekem a háttértörténete is tetszett, szóval, semmi gond vele.

11, Umino Iruka [2494 szavazat] - Nos, igen, Naruto akadémiai tanára. Jó karakter, meg minden, csak többet kellett volna szereplenie és nem csak a manga elején. Végül is, ő is megérdemli a helyezetét, csak mondom, többet kellet volna szerepelnie, hogy jobban megismerjük a karakterét (Az animében a filler epizódokat ne nézzük...) + neki köszönhető, hogy Naruto kitalálta, hogy Hokage akar lenni, szóval még ez ad neki pár plusz pontot szerintem...

10, Hyuuga Hinata [2517 szavazat] - Ha ragaszkodnék ahhoz, hogy a 12. helyen ketten legyenek, akkor őt kéne berakni Miss Pinky helyére. Nem a kedvenc karakterem, de inkább ő, mint Sakura, bár hiányolom azt, amikor beájul Naruto közelében, azokon mindig tudtam nevetni. Nem vagyok NaruHina fan, sőt az egyik párosítást sem kedvelem, de azt sajnálom, hogy miután Hinata bevalotta, hogy szereti Narutot, Naruto nagy ívben szarik rá... Kishimoto fail...

9, Nara Shikamaru [2533 szavazat] - Az egyik kedvenc karakterem, és sajnos csak 9. helyre került? :( Nekem nagyon tetszik a stílusa, maga a karakter is, a harcai is izgalmasak, nekem nagyon bejön, hogy végre nem úgy nyer, hogy nekiront, és szétveri ellenfelét, hanem logikusan harcol tehát, megérdemli a 9. helyet. (Véleményem szerint az 5.-nek kellet volna lennie...)

8, Sasori [3152 szavazt] - Nos, elég szíven üt, hogy közte és Shikamaru közt ennyi a szavazatok különbsége. Nekem a karaktere eleve nem tetszett, bár a háttértörténete nem volt rossz, de nekem a karakter nem nyerte el a tetszésemet, szerintem az egyik legszarabb Akatsuki tag, mondjuk, a halála egész jól volt megcsinálva, de, véleményem szerint akkor sincs keresnivalója ezen a listán.

7. Namikaze Minato [3477 szavazat] Naruto apja, ő pecsélelte bele a fiába a Kyuubit. Róla ennyit kell tudni. A többiért olvassátok a mangát. :)

6. Deidara [3623 szavazat] - Áh, igen, a jó öreg szöszi. Amikor mindig berobbantotta a ház falát... Ja, bocsánat, az már 1AÉ ^^". Szóval, őt is nagyon bírtam, egyik kedvenc Akatsuki tagom volt, szintén jó harcai voltak. Ja, és ne felejtsétek: A robbantás, művészet. :)

5. Itachi [4011 szavazat] - Az egyik legjobb karakter volt a sorozatban, sőt, ő volt a 3. kedvencem régebben, mostmár a 2. . Nagyon bírtam magát a karaktert, ezért is sajnálom, hogy meghalt, főleg, miután megtudtam, miken ment keresztül. Sőt, miután a háborúban visszahozták, akkor is nagyot ütött a karaktere. Gratulálok, Kishimoto, ez az egyik legjobb karakter az egész sorozatban, neki kéne lennie a 2. helyen.

4. Gaara [4239 szavazat] - Nos, ő is egy roppant jó karakter, régen utáltam, de miután Naruto észheztérítette, onnantól kezdtem megkedvelni. Bár, nem a kedvenc karakterem, de akkor is, szerintem ő tényleg megérdemli a 4. helyet.

3. Kakashi [4824 szavazat] - Nos, ő is nálam pont a 3. helyen áll, úgy mint Gaara a 4.-ken. Mangekyou-nak igaza van abban, hogy voltak már jobb pillanatai is a manga kezdetén, de szerintem maradt ugyanolyan jó karakter, bár a poénjai tényleg már néha unalmasak. Mondjuk, az újonnani fejezetkhez nem is kell a humor, a humora nélkül, mint mondtam, szerintem pont a 3. hely a megfelelő neki. :)

2. Uchiha Sasuke [5791 szavazat] - öm... nos... róla lejebb kifejtem a véleményem.

1. Uzumaki Naruto [6880 szavazat] - Nos, mit vártunk? Szerintem, természetes, hogy ő nyert, Mangekyo-nak is ez a véleménye, hogy milyen lenne már a sorozat, ha nem a főszereplő lenne a legjobban kidolgozva... (legalább is, az ő bejegyzéségből ezt szűrtem le.

Nos, szerintem egész korrekt kis lista lett, bár 1... EGY dolog van, amibe beletudok kötni...
SASUKE MI AZ ISTENT KERES A 2. HELYEN?!
Régen, Itachi halála előtt az egyik kedvenc karakterem volt, régen így volt a TOP 3 listám:
1, Naruto
2, Sasuke
3, Itachi
De, Sasuke-t a mostani fejezetbe úgy elcseszték ahogy van... mert beállították gonosznak! Komolyan már, Sasuket gonosznak?! Sasuke jelenleg olyan, mint a mostani 8-9 évesek... beszólnak a 15-16 éveseknek, aztán ők pedig szarráverik őket, aztán meg mennek bőgni anyucinak... Ja, bocs, Sasuke még azt sem tud... max Mada... ja, elnézést, akarom mondani Obitonak. Innen már csak egy rohadtul sablonos hülyeség menthetné meg: Obito egész végig valamilyen Mangekyou Sharingen speciális Jutsuval átmosta Sasuke agyát, és most derülne ki... (jelenleg Sasuke Orochimaruval tevénykedik valamit, azt hiszem, visszamennek a múltba valamilyen tekercsen kersztül, vagy mi... bocs, elfelejtettem, de az 100%, hogy ezzel a mószerrel tud majd beszélni a szüleivel... WTF?! Ez már egyre rosszabb...) Komolyan, már várom, hogy Kishimoto mivel áll megint elő... csak most a rohadtul NEVETSÉGESEN kinéző 10 farkúval harcol Naruto, és 10 farkú vacsorája (a Shinobi Haderő...) Tehát, szánalmas... Talán, majd írok a mostani manga fejezetekről is egy cikket valamikor, de pontos időt nem tudok mondani... akit érdekel, hogy mi az isten történik most a mangába, az úgy is elolvassa.
Na, én ennyi lettem volna... Sziasztok, és elnézést, ha a cikk vége egy kicsit hajaz Mangekyo cikkére ^^"!

Mangekyou022 cikkje a szavazásról, kattints erre a szövegre! :)

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darienu.blog.hu/api/trackback/id/tr654972100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2012.12.19. 07:43:39

Egész jó, bár én szerintem Hinata jobb a 10-ik helyem, mint a 12-iken. S tényleg röhejes, hogy semmi nem lett abból a vallomásból (bár megjegyzem, Sakura-éból sem, pedig egy rohadt nagy pofont a hazudozásért és a sz*rkeverésért ki járt volna neki).

Iruka-val is egyetértek, jó karakter, csak szerepelhetne többet, viszont én nekem se Sasori, se Deidara nem tetszenek a bishi külsejük miatt, amikor meg visszahozta őket Kishi, s Kankuro, Omoi meg Sai kaliberűek verték le 2 fejezet alatt, amire Sasuke, Chiyo meg Sakura nem voltak képesek... fail.

Itachi meg egyre távolabb áll tőlem, pont a feltámasztás miatt, mert nem elég, hogy 1-szer megígérte, hogy nem lesz legközelebb - s visszahozta Kishi mégis -, de amikor ő maga mondta, hogy nem akar találkozni Sasuke-val s a barátaira hagyja, persze, hogy mégis... s hogymegkoronáza az egészet, nem hogy tagadná, amit Danzo és Obito mondtak, de még jobban hergeli a falu ellen... Amúgy meg külsőleg ő néz ki a legnormálisabban.

Sasuke-ról meg tudod a véleményem, s a legnevetségesebb (vagy legszomorúbb inkább) az egészben, hogy az olvasók 90%-a azon gondolkozik, hogy "Kishi ezt most komolyan gondolja, vagy maga sem tudja, mit akar kezdeni ezzel a karakterrel)...

Jó bejegyzés! ;)

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.19. 14:27:36

@Mangekyo22: Most így belegondolva, Sakura-nak tényleg kijárt volna egy pofon... sőt, inkább úgy kellet volna őt ütni, ahogyan ő szokta Naruto-t meg Sai-t...
Itachi szerintem még a visszahozás után is jó volt, sőt, a távozása is volt olyan jól kidolgozott, mint a halála. Sasuke-nak meg mondhatna akármit, amilyen idióta lett, úgysem fogná fel. Mondok egy példát:
Itachi: Szóval, ezért mondom, hogy térj vissza Konoha-ba, stb...
Sasuke meg csak ennyit hallana: blablabla... KONOHA! Értem, szóval erről is Konoha tehet... de miről is? Lényegtelen, akkor is Konoha tehet az egészről!
Szánalmas. Már a bejegyzésben leírt sablonos hülyeséget is elnézném, csak kapnánk vissza a régi, valamennyire normális Sasuke-t.
Ja, és köszönöm, és örülök, hogy tetszett a bejegyzés ;)

xx18Rolandxx 2012.12.19. 15:38:03

Kétségkívül Hinata az egyik legjobb női szereplő az egész sorozatban mögötte lépdes nagyon szorosan Tenten is. Fiúk közül úgy tényleg Itachi volt az etalon. Sasuke meg már az első évadba is retardált volt na de a SD-ben meg maga a megtestesült gyökérség. Igazad van abban amit írtál,jót is nevettem rajta :) .

Első kritika mikorra várható? Nagyon kíváncsi vagyok rá.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.19. 15:59:55

@xx18Rolandxx: Első kritika? Pontos időpontot még nem tudok mondani, ugyanis amiket mostanság néztem, azokat az Anime Manga Palota (ti :) ) és Member már bemutatta, így nem valószínű, hogy azokból is várhatók kritikák. De, multkor megnéztem a 11eyes-et, esetleg abból talán ezen a héten írok valamit :)
Az új Sasuke-ra meg pont illik az név, amit Mangekyo adott neki: Uchiha Hülyegyerek Sasuke. xD

xx18Rolandxx 2012.12.19. 16:27:11

@Darien Uchiha: Az nem gond hiszen már mi is írtunk már olyan animéról amiról Member már videót csinált. Így jól össze lehet hasonlítani a véleményünket illetve az izlésünket is.

Példa: Membernek nem tetszik a Shigofumi és a Rozen Maiden Opening zenéje amiket viszont én szeretek.Bár mondjuk a legtöbb dologban egyetértünk :)

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.19. 16:36:19

@xx18Rolandxx: Akkor rendben, akkor most 100%, hogy majd leírom a véleményemet a 11eyes-ről! :) Köszönöm, hogy szóltál. :D

Mangekyo22 2012.12.19. 17:39:26

@Darien Uchiha: Illetve nem tudom, milyen régen nézed a blogunkat, de pl a Midori Days-t én előbb mutattam be, mint member, csak én 6-7 videóban.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.19. 18:22:27

@Mangekyo22: Hát, ha jól emlékszem, akkor kb 1 éve nézlek titeket :)

morwen 2012.12.25. 12:29:36

"Sasuke jelenleg olyan, mint a mostani 8-9 évesek... beszólnak a 15-16 éveseknek, aztán ők pedig szarráverik őket, aztán meg mennek bőgni anyucinak"

Engem az érdekelne, hogy ebben a képletben hol vannak a 20 felettiek, illetve ők hogyan viszonyulnak a 15-16 évesekhez és a 8-9 évesekhez?

A többi bejegyzésről no comment, nem akarom elvenni a kedvedet. Írni jó dolog, ha feszegeted a képességeid határát és egyre bonyolultabb, nehezebb témákat dolgozol fel akkor meg fejlődsz is.

Ha érdekel a kritika műfaja akkor ajánlom a litera.hu-t, a jelenkor.net-et irodalmi kritikához, filmkritikához az apertura.hu-t, ahol egyébként animékről is szoktak kritikák megjelenni, ez pl. a perfect blue-ról:
magazin.apertura.hu/uncategorized/narrativ-hataratlepesek-kon-satoshi-filmjeiben-%E2%80%93-perfect-blue/1736

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.28. 00:24:39

@morwen: Azért mondtam a 15-16 éveseket, mert tapasztalatom szerint a 9 évesek annyira keménynek hiszik magukat, hogy beszólogatnak nekik, ezt tapasztaltam is. A 20 felettiekhez meg már hozzá sem mernek szólni :) Bár, lehet, csak nálam van ez így.
Semmi gond, elvégre nem olyan régóta írok cikkeket, majd belejövök, de pl a 11eyes-t nem bírtam megint végignézni, azért maradtam a "rövid véleménynél", ezt ki is emeltem a bevezetőben :) Ja, és köszi a tippet :)

Mangekyo22 2013.01.01. 19:32:08

Amúgy ha már felhoztad a Naruto-t, fogsz írni majd véleményeket egy-egy most futó kurrens manga fejezetről/anime epizódról is? Általában sokan szokták csinálni, hogy kedvenc futü sorozatuk legújabb részéről véleményt írnak...

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2013.01.01. 21:58:53

@Mangekyo22: Naruto nem a kedvencem, csak szimplán szeretem, van benne valami, ami miatt szerintem még megéri olvasni/nézni. De, a legújabb mangafejezetnél leesett az állam... nem nagy dolog, de ha Kishimotot nézzük, akkor CSODA TÖRTÉNT. Végre kezdett valamit Hinatával. O_O Arról, hogy "írjak egy cikket minden Naruto fejezetnél" már gondolkoztam, legalább több bejegyzés lenne a blogon, köszönöm a tippet, ja, és utólag is B.U.É.K! :)

Mangekyo22 2013.01.01. 22:42:36

@Darien Uchiha: Szívesen, s kíváncsian várom következő bejegyzésed, legyen az bármi, s neked is BÚÉK! ;)

BTW, részt veszel majd te is az AMP nyereményjátékán?

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2013.01.01. 23:06:11

@Mangekyo22: Megnéztem róla a videódat, és biztosan tudom, hogy nem nyernék :( xD
A következő bejegyzésre egy Anime Bemutatót terveztem videóban (már írtam pár kommentben, hogy azt az animét át kell élni), de egyik napról a másik beszart a mikrofonom :( Hirtelen rohadt szar minősége lett, jelenleg azon ügyködöm, hogy hátha tudok-e valamit kezdeni vele.

Mangekyo22 2013.01.02. 06:22:54

@Darien Uchiha: Az nem olyan biztos, de te tudod.

Mikrofon, na igen, nem rég én is vettem újat.
süti beállítások módosítása