Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, Ne Darien Uchiha-nak hívjatok, csak valamiért nem tudtam rendesen regisztrálni a blog.hu-ra, ezért kénytelen voltam a régi Failbook-mal (Igen, a Facebook-ra gondolok) beléni :( Szóval, a rendes nevem GCrashT, és Crash-nek szólítsatok majd meg, köszönöm! :)

Köszönöm nekik!

 Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

Javítsunk valmit a Youtube-n + A Youtube testreszabása!

2012.12.19. 16:39 Darien Uchiha

Sziasztok!

Gondolom, mindenki találkozott az új Youtube úgymond "kinézettel". Egyszerűen szánalmas lett, nem lehet rajta eligazodni, és még sorolhatnám. Ezért szeretném veletek megosztani, hogy hogyan lehet visszaállítani a régi kinézetre a Youtube-t + egy általam ismert Youtube testreszabás lehetőséget. Akit érdekel, az kattintson a "Tovább"-ra. :)
youtube_logo_onecolor_againstwhite-vflhSQ1Dt.png

1. A régi Youtube visszahozása!

A régi alatt sajnos nem az kell érteni, hogy a 2009-es, vagy annál régebbieket, hanem csak a mostani előttit. Az sem volt valami jó, de azért válljuk be, mérföldekkel jobb volt, mint a mostani. Először is, ha Google Chrome-ot használunk, kattintsuk jobb gombbal a Youtube főoldalán egy üres helyre, és ott "Elem megtekintése", és feljön alul egy kisebb ablak, ott váltsunk át konzolra, és írjuk be ezt a kódot:

document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=qDpUsBNO0FY; expires=Thu, 2 Aug 2020 20:47:11 UTC";

A Mozilla Firefox-nál pedig szintén a Youtube főoldalán nyomjuk le egyszerre a "Ctrl+Shift+K" billenytűkombinációt, és szinten lent felugrik egy kisebb ablak, abba írjuk a fent leírt kódot.
Internet Explorer-be azt hiszem, hogy először az "F12"-őt kell lenyomni, és aztán átváltani konzolra.

2, Youtube Erry Day, avagy Youtube Earth Hour!

Nem tudom, hogy milyen napokon, de a Youtube beszokott rakni a videólejátszóhoz egy kapcsolót, amitől előjön egy "fekete" Youtube, és szerintem az sokkal jobb, mint ez a sima fehér. De ezzel a módszerrel már a Youtube főoldal is fekete lesz, és nem kell folyton váltogatni a kinézetet, vagyis nem dobja vissza mindig fehérre!
Szóval akkor: [EZ TUDTOMMAL CSAK MOZILLA FIREFOX-AL MŰKÖDIK!]
1, Először is, feltelepítjük Firefox-ra a "Greasemonkey" nevű kiegészítőt! [LINK]
2, Amint feltelepítettük a kiegészítőt, a Greasemonkey-hoz telepítsünk fel egy témát, és ettől válik a Youtube feketévé: [LINK]
Ezt úgy tehetjük meg, hogy a jobb felső sarokban rákkattintunk az "Install" gombra! Várjuk meg, amíg visszaszámol, és itt is kattintsunk az "Install" gombra. Miután feltelepítette rámész például a Youtube főoldalára, és a Youtube logo mellett ott lesz egy kapcsoló, arra kattints rá, és átvált feketére! :)
[Katt a képre a nagyobb méretért!]

pelda.png
Nos, nem lett túl hosszú bejegyzés, de remélem azért segítettem valamit! Aki ismer még egyéb testreszabási lehetőségeket, az írjon, köszönöm! Szóval, én ennyi lettem volna, sziasztok!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darienu.blog.hu/api/trackback/id/tr194973375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!alexz · http://senshinext.blog.hu 2012.12.28. 10:59:26

Úgy ahogy mondod. A YouTube csak egyre furcsább és furcsább lesz.

Ez pedig köszönhető a sok pénznek, amire szert tesznek. Tudod mi hozza nekik ezt a sok pénzt? HÁT MI!

!alexz · http://senshinext.blog.hu 2012.12.28. 11:02:15

@Crash

Én igazából nem csinálok valami jó videókat, és nem is csinálom a videókat valami régóta, de jó sok mindent láttam én már a YouTube-on. Megéltem a régi, és az új dolgokat is. A véleményem a kinézetről az, hogy jobb volt a 2009-es, mint a mostani!

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.28. 12:15:11

@senshinext: Persze, tudom, hogy a pénz miatt lesz ilyen f*s. Hála annak, hogy a "drága Google" felvásárolta a YouTube-ot. Pedig előtte nagyon jó volt. És nem fogod elhinni, múltkor mit láttam a Viasat History-n: "A Google sikere akkor csúcsosodott ki, amikor 1997-ben magalakították a YouTube-ot". 1997-ben még tudtommal nem is volt YouTube, és ha lett is volna, nem a Google tulajdona volt! Ők azt hiszem, 2008 környékén vásárolták fel...
Videózol? Elküldöd a csatornád linkjét, kiváncsivá lettem a videóidra :) xD

!alexz · http://senshinext.blog.hu 2012.12.29. 09:56:51

Nekem sajnos az új csatornámon ( youtube.com/senshinext ) nincs valami sok videóm. A régin több van ( youtube.com/senshihun )

Egyébként pedig tényleg nem tartom magam valami nagy videósnak, mert saját magam be vallom, hogy mostanában nincsenek valami jó videóim.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.29. 12:10:24

@senshinext: Nos, üdv. Az új csatornádra a legújabb videód alá írtam egy rövid bejegyzéstm abban már leírtam, amit akartam, nincs kedvem ide megint leírni. :) Továbbra is jó videózást :)
süti beállítások módosítása