Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, Ne Darien Uchiha-nak hívjatok, csak valamiért nem tudtam rendesen regisztrálni a blog.hu-ra, ezért kénytelen voltam a régi Failbook-mal (Igen, a Facebook-ra gondolok) beléni :( Szóval, a rendes nevem GCrashT, és Crash-nek szólítsatok majd meg, köszönöm! :)

Köszönöm nekik!

 Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

Naruto Manga 618. fejezet vélemény... avagy végre, egy normálisabb fejezet

2013.02.01. 10:18 Darien Uchiha

Sziasztok!

Tegnap kijött az új Naruto fejezet, és meglepetten tapasztaltam, hogy ez egész jó lett. Még sok felesleges bevezető szöveget tudnék írni, de nem akarom sokáig húzni az időtöket, hanem térjünk a fejezetre.

Végre visszatértünk a "gonosznak nevezett baromhoz"... jó, Sasuke-hez, és kiderült, hogy valamit k*baszottul félreértelmeztem... de, ahogy neten olvastam, nem vagy egyedül. Szóval, ugyebár én úgy értelmeztem, hogy Marcsi és Sasuke meg a csapata visszautaznak az időben, hogy Sasuke beszélhessen a szüleivel. Nos... nem emlékszem pontosan, de 100%, hogy Orochimaru valami olyasmit mondott, hogy: "Beszéljünk olyanokkal, akik tudják a részleteket... ja, és meghaltak", vagy valami hasonló... tehát, fail, sokan úgy értelmezték ezt a szöveget, mint én. ^^"
Nos, akkor Marcsiék visszatértek Konoha-ba és csodának csodájára, Sasuke nem kezd el hülyén röhögni, hogy mindenkit ki akar nyírni. Hanem, nosztalgiázik egyet, mint a fenti képen is láthatjátok. Marcsiék elmentek az Uzumaki klán összeomlott... nem tudom minek nevezzem... szóval, elmentek az Uzumaki klánhoz, hogy elvigyék a Shinigami maszkját, és utána az Uchiha rejtekhelyre, hogy feloldják a Shiki Fuujin-t. Én itt már egyből anyáztam, hogy "Gratulálok, Kishimoto, megint rohadtul elkúrtál valamit!", és azt gondoltam, hogy úgysem lesz megmagyarázva, hogy hogyan oldják fel a pecsétet. De valamilyen hihetetlen okból, most meg lett magyarázva (WTF!? O_O). Igen, végre nem úgy csinálnak valamit, hogy "Ezt nem lehet megcsinálni, de én mégis megcsinálom, mert ehhez van kedvem... *megcsinálja*... Jó, megcsináltam, mehetünk haza!", hanem végre meg van magyarázva, hogy ezt így, meg amúgy kell, ez meg amaz szükséges hozzá, stb... Akit érdekel az olvassa el a fejezetet.Tehát, feloldották a Shiki Fuujin-t, és Marcsi a létrehozott Zetsukat felhasználva visszahozta Edo Tensei-el a 4 hokagét... Engem ez kivételesen érdekel, hogy mi fog ebből kisülni, hogy ebből egy apa-fia (Naruto vs Minato) harc lesz, vagy Minato Madara módjára megy a maga feje után... Sokat tanulmányozta az Uzumaki pecséteket, úgyhogy elvileg megteheti... ugyanúgy a 2. is, mivel ő találta ki az Edo Tensei-t. Bár, most úgyis az lesz, hogy Sasuke faggatha a Kagékat, hogy hogyan is volt az Uchiha mészárlás... Egyre kíváncsibb vagyok, hogy mit fognak majd mondani + Sasuke hogy fog reagálni.
Kivételesen most izgatottan várom a jővheti fejeztet (Csak Kishimoto ne kanyarodjon vissza a 10 farkúhoz...)
Szóval, ezt a fejezetet kivételesen megéri elolvasni ;)
Nos, én ennyi lettem volna, sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darienu.blog.hu/api/trackback/id/tr775056361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása