Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, Ne Darien Uchiha-nak hívjatok, csak valamiért nem tudtam rendesen regisztrálni a blog.hu-ra, ezért kénytelen voltam a régi Failbook-mal (Igen, a Facebook-ra gondolok) beléni :( Szóval, a rendes nevem GCrashT, és Crash-nek szólítsatok majd meg, köszönöm! :)

Köszönöm nekik!

 Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

Magyar YouTube... khm... közösség

2012.12.23. 23:48 Darien Uchiha

Sziasztok!

Egyáltalán nem terveztem azt, hogy írok erről egy bejegyzést, de már egyszerűen agyamra megy az egész YouTube. Komolyan, még karácsonykor is veszekednek, mint a 4 évesek -.-" Tehát: most CTRLAltEgon csinált ilyen karácsonyi köszöntőt, amiben több YouTube videós szerepel, amit feltöltött Katamori is [itt van Katamori feltöltése: [LINK]]. De miért Katamoriét linkelem? Mert pont az a lényeg. Szóval, és nagyon örültem, hogy összedobtak egy ilyen kisebb videót, CTRLAltEgon videója alatt Boldog Karácsonyt kívántam nekik, ott mindenki normális. De, mi megy Katamori videója alatt? Odajött ZackChange (csatornalink), és elkezdte oltani az egész videót, hogy: Jaj, csak a nagy Minecraftosok szerepelnek benne, csak azon a nagy videósok, stb. De, én miért idegeskedem ezen? Jelenleg a YouTube 2 nagy csoportra osztható a "Normálisabbak" körében: Vannak a normálisak, kik nézik, akit szeretnek nézni, és kész. De, ott vannak a nagy "Minecraft ellenesek", akik szidják az összes Minecraftost, hogy "Úgy szarok, amúgy szarok, csak azzal tudnak híresek lenni!" stb. Ennyi, megértem, hogy nem szeretik, de könyörgöm, karácsony van, legalább most ne indítsanak veszekedést! (Én sem vagyok Minecraft mániás, de ez már... -.-") És még ők mondják magukról, hogy "ŐK AKARNAK NORMÁLIS YOUTUBE KÖZÖSSÉGET TERMETENI!". De azt persze nem fogják fel, hogy nem a Minecraft videósok miatt szar a YouTube közösség, hanem a sok idióta 11-12 éves miatt (tisztelet a kivételnek!), akik a Minecraftra verik a f*szukat! Komolyan mondom, ez már szánalmas. Zack egész jó videós, azt bevallom, de néha olyan hisztiket képes csapni a Minecraft miatt, hogy az már fáj. De a veszekedés nem állt le azzal, hogy Zack beszólt, neem, hanem jött a többi idóta, és oltani kezdték az egész videót... Komolyan, ezek nem tudják tiszteletben tartani, hogy legalább készültek valamivel?! És tudjátok, mi az egész veszekedésben a legjobb?! Hogy a videóben szereplő személyek fele nem is Minecraftozik! (FreddyD, dmnemo, Szefi91, Visor... stb.). Komolyan, szánalmas az egész "Magyar Youtube közösség", sőt ez már valami marhacsorda, nem közösség, tisztelet a kivételnek!
Nos, elnézést, hogy néhány helyen esetleg durván fogalmaztam, de már a tököm televan ezekket az idiótákkal...
Ennyi lettem volna, sziasztok!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darienu.blog.hu/api/trackback/id/tr724979456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!alexz · http://senshinext.blog.hu 2012.12.28. 10:53:00

Üdv!

Ne érts félre, de élmény volt olvasni az irományod és teljesen egyet értek veled.

Viszont van itt 1-2 probléma. A YouTube-ot így írjuk: YouTube, és nem így: Youtube.

Második probléma! Ez a mondat kicsit sértő: ,,Komolyan, szánalmas az egész "Magyar Youtube közösség", sőt ez már valami marhacsorda, nem közösség!''

Én értem, hogy hogyan értetted. Viszont azt is írd oda legközelebb, hogy tisztelet a kivételnek. Hidd el nekem, hogy vannak kivételek.

Én láttam mindnyájuk videóját, és tényleg jó videósok, viszont soha nem fogják azt elérni mint kint a jenkik, az amerikaiak, vagy az egyebek. Ők nem vitatkoznak minden apró marhaságon, és nem oltják folyton egymás videóját.

Ilyenek a 'magyarok! :)

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.28. 12:09:56

@senshinext: Köszönöm a hozzászólást. Nos, igen, rajtuk sikerült annyira felidegesítenem magam, hogy teljesen elfeledkeztem a kivételekről, de persze tudom, hogy vannak. (Majd hozzáírom :) )
A YouTube helyesírása pedig sosem érdekelt, de ha irritál, hogy "Youtube"-nak írok, akkor azt is kijavítom.
Természetes, hogy soha nem fogják azt elérni, mint az Amerikaiak, vagy az angolok, hisz őket rengeteg külfödi is nézi, akik tudnak angolul.
És örülök, hogy élvezted az a cikk olvasását :)

DMNemo 2013.03.19. 17:12:37

Hm, erről nem is tudtam. Szomorú, hogy ez volt a helyzet. És köszönöm a megemlítést . :)
süti beállítások módosítása