Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, Ne Darien Uchiha-nak hívjatok, csak valamiért nem tudtam rendesen regisztrálni a blog.hu-ra, ezért kénytelen voltam a régi Failbook-mal (Igen, a Facebook-ra gondolok) beléni :( Szóval, a rendes nevem GCrashT, és Crash-nek szólítsatok majd meg, köszönöm! :)

Köszönöm nekik!

 Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

Ajánlom - Manga: Hoshi no Samidare (The Lucifer and Biscuit Hammer)

2013.01.02. 00:58 Darien Uchiha

Sziaszok! Mivel szerintem egy darabig nem lesz kritika (ez még változhat ;) ), ezért, hogy legyen valami bejegyzést, úgy gondoltam, hogy írok ilyen ajánló szerűséget, hogy én mit ajánlok, hogy olvassátok/nézzétek, illetve próbáljátok ki. Ne várjatok hosszú cikket, ezek szándékosan ilyen rövidek lesznek! Nos, akkor nézzük...



Nos, a manga kissé gyerekesnek tűnhet, már csak a története alapján. Pedig, higyjétek el, a történet nagyon durva lesz egy idő után, egész érdekes, de még mindig marad vicces is, hála a karaktereknek. Nos, röviden összefoglalva: van Anonymouss és Anima (elnézést, ha rosszul írom őket). Ők elkezdtek ilyen játék szerűséget, hogy Anonymous létrehozott egy hatalmas kalapácsot a Föld fölött, minek a neve Biscuit Hammer és ha ő nyer, a Föld elpusztuk. Anima pedig a lovagokkal védekzhet, illetve meg kell állítaniuk Anonymous-t. Lovagok... igen, akkor Anima hercegnő! ;) Ugye, hogy elsőre gyerekesen hangzik? Pedig, egy nagyon komoly manga, a közepe felé a történet kezd durva fordulatot venni, szóval ne adjátok a mangát 9 éves gyerek kezébe ;) Véleményem szerint a karakterek is egész jól fel vannak építve. A rajzolás elsőre rohadt ronda, de, ahogy haladunk előre, egyre javul :)
A manga elolvasható angolul, vagy a Naruto-kun Team épp most fordítja le.
[Naruto-kun link]
Angolul meg rákerestek :P
Én elolvastam angolul, szóval én csak pozitívat tudok róla mondani, bár a vége kicsit Happy End lett, bár kinek mi tetszik :) (Halkan megsúgom, én olvasnék róla végre egy kritikát, gyerünk Anime Manga Palotások, írjatok róla egyet :D xD)
Szóval, mondtam, hogy ez egy rövid cikk lesz. xD Én ennyi lettem volna, sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darienu.blog.hu/api/trackback/id/tr244991337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása